רשת הדברה | פתרונות הדברה מתקדמים

מלכודות כלוב ליונים

הרחקת יונים

מלכודות כלוב ליונים

היתרון של מלכודות כלוב הומניות ליונים

הרחקת יונים היא נושא כאוב. מצד אחד, אנחנו אוהבים את בעלי הכנף היפים, המסמלים את השלום ומקשטים כמעט כל פינה בארץ.
מצד שני, אנחנו אוהבים אותם כשהם בפארקים ובמרחבים הפתוחים, שם אפשר להתרשם מהם מרחוק ולהאכיל בפירורי לחם.
כשהיונים חודרות אל המרחב הביתי, כל הסיטואציה נהיית הרבה יותר מטרידה. הצואה החומצתית שלהן מלכלכת את הכביסה והבדים ומכלה את חלקי הברזל והפלסטיק של סביבת המרפסת והבית והנוצות שלהן עלולות לשאת כינים, טפילים ומחלות שמזיקות לבני האדם.
לכן, יש צורך ממשי בהרחקת יונים, אך אם אתם מחפשים פתרון שנחשב גם ליעיל וגם להומני, אז כדאי לכם להכיר את התחום של מלכודות כלוב הומניות ליונים. שיטה זו נחשבת מוצלחת, לצד שיטות אחרות כגון הצבת דוקרנים ורשתות וירי סלקטיבי. היא מאפשרת ללכוד את היונים ולשחרר אותן לחיק הטבע, הרחק מהסביבה הביתית.
עוד יתרון הוא שלכידת היונים מאפשרת לנקות אותן מכינים וכשהן משוחררות הן לא מהוות יותר סיכון לבני האדם בהיבט הזה.

איך עובדות מלכודות כלוב הומניות ליונים?

מלכודות יונים עשויות ברזל עמיד ויש להן דלת חד כיוונית. אפשר להיכנס דרכה – אבל אי אפשר לצאת. מלכודות כלוב הומניות ליונים כוללות מעט מזון ציפורים, מים ואפילו יונה לפיתיון, שמושכת את היונים המנסות לחבור אליה. כדי להבטיח את איכות הכלוב, חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת ותק ומוניטין בתחום של מלכודות כלוב הומניות ליונים. אחרת, עלולים להציב אצלכם כלובים לא תקינים מאיכות ירודה, אליהן יכנסו היונים כדי לשבוע מהאוכל ולאחר מכן יצאו מהם בקלות וחוזר חלילה. המלכודות מתאימות לשימוש בסביבה תעשייתית, עירונית וכפרית ומרחיק יונים מקצועי יבצע בדיקה תקופתית כל כמה ימים על-מנת לוודא שהמלכודת התמלאה ביונים וניתן לשחרר אותן.
כלוב ליונים

מה יקרה אם לא תציבו כלוב ליונים?

היונים מתרבות בקצב מהיר בכל עונות השנה וחלקן אף בונות קינים ומטילות ביצים אצלכם במרפסת, כולל הרעש והלכלוך הנלווים לכך. אם לא תציבו מלכודות כלוב הומניות ליונים, אתם עלולים למצוא את עצמכם במרכזה של בעיה רצינית ביותר וככל שתמתינו היא תהיה יותר מורכבת ויהיה יותר קשה ויקר לטפל בה. אם אתם חברים בוועד של בניין שסובל ממכת יונים, מומלץ להקדים ולהזמין לוכד יונים מקצועי, אשר יציב מלכודות כלוב הומניות ליונים, יפתור את הבעיה לכמה דירות במקביל ובתקווה ימגר אותה פעם אחת ולתמיד.
Share by: